Wednesday, April 22, 2009

Brand New and Blazing

Aaaah fresh air.  I've wanted a blog for a while now, but I just could not settle on a name.  I've been hitting my computer screen in anger (I like to project) and wasted quite bit of the family data cap racking my brain.  I came up with a lot of superficial slogans filled with intelegent alliteration etc. to make me seem like a very deep and interesting person, but hey, I'm not always that intelegent or interesting, so I went with the slightly-childlike phrase to use when playing hide and seek with your afrikaans peeps. Wegkruipertjie was vir my as kind 'n aktiwiteit vol pret, maar ek was nogals sleg daarmee (ek was nogals 'n 'groot' kind, so ek verstaan).  Mens sê gewoonlik '1 2 3 blok myself' wanneer jy wen en dan is jy safe, so as jy wil kan jy die safety metafoor daarin sien, maar anders is dit maar net 'n fun naam vir 'n blog!

Ek hoop jy/julle/u bly ingeskakel en lees my stukkie nonsens waarmee ek gan funny-man speel elke nou en dan.  See you when I see you.

O and Yes, dit is tweetalig. Love and Vrede.

1 comment: